Vrienden van Polyhymnia

Voor de muzikale toekomst van Lemelerveld

Vrienden van Polyhymnia

Voor de muzikale toekomst van Lemelerveld

Een muziekvereniging kan simpelweg niet bestaan van de inkomsten die zij krijgt door haar optredens, subsidies en lidmaatschap van de leden. Wij zijn dan ook trots op het feit dat de Lemelerveldse bevolking de vereniging een warm hart toedraagt. Ieder jaar organiseren wij diverse lokale acties, zoals de donateursactie, speculaastaartenactie en een plantenactie, waaruit blijkt dat de Lemelervelders en mensen uit de directe omgeving blij zijn met onze vereniging! Daarnaast hebben wij een grote groep “Vrienden van Polyhymnia” die de vereniging een warm hart toedragen.

Word jij ook Vriend van Polyhymnia?

Natuurlijk wil je weten wat je precies steunt door onze vriend te worden. Daarom hebben we de belangrijkste doelstellingen van de vereniging voor de komende jaren op een rij gezet:

• Het project ‘Drum & Brass kids waarin we kinderen op de basisschool enthousiast maken voor muziek;
  • Het opleiden van jeugdleden en hen actief aan de vereniging deel laten nemen;

• Het verzekeren dat we ook in de toekomst kunnen genieten van een muziekvereniging in ons dorp;
  • Het faciliteren van docenten, instrumenten en uniformen voor jeugdleden;
  • Het waarborgen van ons muzikaal niveau;
  • Het toevoegen van meer showelementen aan optredens en het spelen van muziek van deze tijd.

Word jij ook Vriend van Polyhymnia?

• Het opleiden van jeugdleden en hen actief aan de vereniging deel laten nemen;

• Het faciliteren van docenten, instrumenten en uniformen voor jeugdleden;
  • Het waarborgen van ons muzikaal niveau;

Jouw voordelen als
Vriend van Polyhymnia

Door vriend van Polyhymnia te worden steun je de muziekvereniging, waarvoor je uiteraard iets terugkrijgt.

Stond je al als donateur in ons bestand? Dan zetten we dit om naar ‘Vriend van Polyhymnia’ en ontvang je alle daarbij behorende voordelen. Vanaf minimaal €30,- ben je al ‘Vriend van Polyhymnia’. Jaarlijks zal het bedrag geïnd worden via automatische incasso. Onze leden zullen jou niet meer benaderen tijdens de donateursactie. Bij onze andere acties (zoals de speculaastaartenactie) zullen we wel gewoon aan de deur komen.

Gratis kaarten

2 gratis toegangskaartjes voor de jaaruitvoering (avondconcert)

Korting

Eénmalig 10% korting op een serenade, optocht of ander optreden verzorgd door de muziekvereniging of bloaskapel de Heujschudders

Jouw voordelen als
Vriend van Polyhymnia

Gratis kaarten

2 gratis toegangskaartjes voor de jaaruitvoering (avondconcert)

Korting

Word Vriend van Polyhymnia

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan Muziekvereniging Polyhymnia om jaarlijks een incasso-opdracht te sturen naar je bank om een bedrag van jouw rekening af te schijven. Indien je het niet eens bent met deze afschrijving kun je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.

Word Vriend van Polyhymnia