Majorettes

Donderdag tussen 18:15 – 19:15 uur
  • Repetitieavond A-groep
    Donderdag tussen 19.15 – 20:30 uur

De majorettes zijn een gezellige groep meiden en jongens tussen de 6 en 30 jaar, verdeeld over vier groepen:

• D-team
  • C-team
  • B-team
  • A-team

De trainingen van deze groepen staan vooral in het teken van voorbereidingen voor wedstrijden en uitvoeringen. Per groep worden verschillende shows ingestudeerd die zowel bij nationale wedstrijden als bij de jaarlijkse uitvoering en andere optredens te zien zijn. Inmiddels hebben alle groepen al diverse prijzen binnengesleept bij nationale wedstrijden en hebben ze zich al enkele keren weten te plaatsen voor het Nederlands Kampioenschap. Daarnaast wordt er bij de trainingen ook aandacht besteed aan de voorbereiding voor straatoptredens.

D-team, C-team, B-team en A-team.

Leiding en repetitieavonden

• Leiding D-groep
    Britt Westendorp en Marinda Westendorp
  • Leiding C-groep
    Melissa Stobbelaar en Marinda Westendorp
  • Leiding A- en B-groep
    Marinda Westendorp

• Repetitieavond D-groep
    Donderdag tussen 17:15 – 18.15 uur
  • Repetitieavond C-groep
    Donderdag tussen 17:15 – 18:15 uur
  • Repetitieavond B-groep
    Donderdag tussen 18:15 – 19:15 uur
  • Repetitieavond A-groep
    Donderdag tussen 19.15 – 20:30 uur

Mini majorettes

Van jongs af aan kun jij al je eerste ervaringen opdoen binnen de majorettes. Voor iedere leeftijdscategorie hebben we namelijk een team. De jongste groep bestaat momenteel uit leerlingen vanaf 5 jaar. Je leert je eerste danspasjes, dansen met pompons en je maakt kennis met de baton. De jaren daarna zul je doorgroeien naar een andere groep.

Mini majorettes

Enthousiast?
Kom een keer bij ons langs!

Heb je interesse in de majorettes? Wij bieden je graag een gratis proefles aan waarin jij kunt ontdekken hoe leuk het is om majorette te zijn!

Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.