De Heujschudders

Marcel Veltjen

• Repetitieavond
    In overleg

De Heujschudders is een hele fijne groep muzikanten van ± 16 personen waar muzikaliteit en gezelligheid bij ieder optreden wordt nagestreefd. Iedere muzikant is tevens lid van een andere groep binnen onze muziekvereniging.

De Heujschudders spelen op allerlei feesten, braderieën en partijen, voor elk wat wils. Ook doen ze geregeld mee aan festivals  en halen daar mooie prijzen binnen! In de carnavalstijd zijn de Heujschudders de hofkapel van Carnavalsvereniging ‘De Sprokkelaars’ uit ons eigen Lemelerveld.

Muzikale leiding en repetitieavond

• Muzikale leiding
    Marcel Veltjen

• Repetitieavond
    In overleg

Boek de Heujschudders

De Heujschudders maken van jouw evenement een waar feestje! Voor meer informatie en boekingen kun je contact opnemen met Marcel Veltjen: 06 40 54 82 64 of je verzoek insturen via onderstaand formulier.

Boek de Heujschudders

Boekingsaanvraag Bloaskapel de Heujschudders