Music and dance for Kids powered by Polyhymnia

Muziekvereniging Polyhymnia biedt al geruime tijd actief muziek en dans aan de jeugd uit Lemelerveld en omgeving. Dit doet ze door workshops te geven aan de groepen 5 t/m 8 in goed overleg met de basisscholen en diverse majorette activiteiten te organiseren.
Al een tijdje wordt er gedacht en gesproken over het aanbieden van muziek en dans voor de jongere jeugd. Vanaf 2 november zal ook voor deze doelgroep maandelijks een muziek en dansmiddag georganiseerd worden. Hoe leuk is dat!

De middag is bedoeld voor kinderen uit groep 1 t/m 4 en de deelname is geheel vrijblijvend en gratis. Iedere maand zullen Fleur Veltjen en Gerie Kampjes muziek en dans aanbieden aan deze jonge talenten. Vooral gericht op plezier maken en tegelijkertijd leer je veel over muziek en dans. Muziek en dans zijn voor kinderen een heerlijke uitlaatklep en het is ook nog eens erg goed voor de ontwikkeling van de kinderen. Bij Polyhymnia vinden we het vooral erg leuk om muziek te maken!

Music and dance for Kids start op woensdagmiddag 2 november van 15:00 tot 16:00 uur in het clubgebouw van muziekvereniging Polyhymnia, in de kelder van het Kulturhus (Kroonplein 68). Opgave is niet nodig, iedereen is welkom, ook papa’s, mama’s, opa’s, oma’s en verzorgers zijn hierbij van harte welkom om te komen kijken. Neem vooral je vriendjes en vriendinnetjes mee, dat maakt het alleen nog maar leuker. Samen muziek maken en dansen is fantastisch om te doen!

Deze middagen voor de kids worden maandelijks aangeboden, waarbij het niet verplicht is om maandelijks te komen. Maar als je eenmaal bent geweest, wil je waarschijnlijk de volgende maand weer meedoen.

Polyhymnia hoopt op deze manier muziek en dans ook bij de jongere jeugd te brengen en ziet uit naar deze leuke middagen van Music and dance for Kids!

Volg de ontwikkelingen via deze pagina