Polyhymnia, daar zit muziek in!

Zin in een avondje uit, een plaatselijk feestje met artiesten van eigen bodem? Dan noteer de datum maar vast! Zaterdag 29 oktober organiseert Polyhymnia De beste zangers!

Marcel en Sam Veltjen, Paul Zwakenberg en Elien Spoolder hebben er zin in en vertellen enthousiast over hun plannen voor deze muzikale avond. De vierde editie van dit evenement gaat dit jaar dan echt gebeuren. In 2000, 2005 en 2010 nog tijdens de feestweek in de tent en nu in de zaal bij Reimink. Maar liefst 14 ( plaatselijke) zangers en zangeressen staan te popelen om hun zangkunsten ten gehore te brengen. Zo doen de dominee en onze eigen Sukerbiet fotograaf ook mee!

Dit wil je meemaken!

Wanneer je denkt vanaf een stoel mee te moeten luisteren kom je bedrogen uit! Het wordt een avond met de voetjes van de vloer en lekker mee blèren met de feestnummers, dansen op de hits of je laten ontroeren door een ballad. De fanfare van Muziekvereniging Polyhymnia zal als begeleidingsorkest fungeren voor alle artiesten hierbij ondersteund door een combo.

Het beloofd een echt avondje uit te worden voor jong en oud. De avond start om 20.00 uur.

Dit mag je niet missen!