Polyhymnia is terug: rondgang en concert op het plein

Dat moet bekend in de oren hebben geklonken: een voltallig muziekkorps trekkend door de straten van Lemelerveld. We hebben het even moeten missen, maar gelukkig mag het nu weer. Afgelopen zondag 19 september verzorgde muziekvereniging Polyhymnia zowel een rondgang door het dorp als een concert op het kroonplein in Lemelerveld. Dit evenement sloot aan op de WAK: week van de amateurkunst in de gemeente Dalfsen. Alle onderdelen van de vereniging waren te bewonderen, waaronder ook verschillende jeugdgroepen. Ze straalden in de zon, allen in hun (vrijwel) spiksplinternieuwe pakken. Het is ongelofelijk fijn om weer muziek te maken waarvan het hele dorp kan genieten. Zeker met het prachtige weer en trouwe publiek vol trotse ouders en andere familie erbij, zijn het dit soort dagen waar we lang naar uit hebben gekeken. Samen muziek maken is een groot goed, en hopelijk kunnen we dat de komende tijd zonder veel beperkingen blijven doen!