Open repetities jeugdgroepen Polyhymnia

De zon gaat schijnen en de muzikaliteit begint weer te bloeien! Nadat het een periode vooral digitaal contact was, mogen onze jeugdleden nu weer samen repeteren en trainen. Naast dat dit heel gezellig en leuk is om te doen, blijkt muziek maken ook nog eens heel goed voor de ontwikkeling van kinderen. Het allerleukste is om muziek of shows te kunnen maken samen met andere kinderen en dat kan bij Polyhymnia!

Heb jij nou altijd al eens willen weten of jij het leuk vindt om een blaas- of slagwerkinstrument te bespelen of een dansshow in te studeren bij de majorettes? Kom dan gratis en geheel vrijblijvend eens een kijkje bij ons nemen! En mocht je enthousiast geworden zijn, dan kun je daarna een viertal gratis proeflessen volgen om de beginselen te leren. Onze slagwerkers repeteren op de woensdag en de blazers en majorettes op de donderdag.

Wil je een kijkje nemen, neem daarvoor even contact op met Gerben Schutte (06-13968796) of stuur een mailtje naar info@muziekverenigingpolyhymnia.nl en dan gaan we regelen dat je er bij kunt zijn! En wil je een vriendje of vriendinnetje meenemen, dat kan natuurlijk altijd. Begint het nou bij jou ook een beetje te kriebelen? Wij zien je graag!