Fanfare

Donderdag 19:45 – 21:45 uur

• Repetitieavond B-groep
    Donderdag 18.45 – 19:30 uur

De fanfare is een gevarieerde groep muzikanten in de leeftijd van ongeveer 12 tot en met 75 jaar. Naast de muzikale prestaties is het voor de fanfare ook heel belangrijk om plezier te beleven aan het maken van muziek. Het repertoire van de fanfare is erg gevarieerd en afhankelijk van het doel waar naar toe wordt gewerkt. Jaarlijks worden de kunsten vertoond op de jaaruitvoering, gezamenlijke optredens met fanfares van buurtverenigingen, kerstconcerten en straatoptredens. Daarnaast wordt er regelmatig gebrainstormd over vernieuwende optredens, zoals ‘Polyhymnia presents Maestro’ en ‘De Beste zangers’. Optredens waar zowel het orkest als het publiek veel plezier aan beleven.

Muzikale leiding en repetitieavonden

• Muzikale leiding
    Wilbert Sleumer

• Repetitieavond A-groep
    Donderdag 19:45 – 21:45 uur

• Repetitieavond B-groep
    Donderdag 18.45 – 19:30 uur

Jeugdopleiding

De eerste beginselen van het ‘samenspelen’ doen wij in het jeugd/leerlingenorkest. Muziek maken in een groep is natuurlijk het allerleukst om te doen! Er zijn eenvoudige partijen voor leden die nog maar kort lid zijn en meer uitdagende partijen voor de leerlingen die al wat verder gevorderd zijn. In het jeugdorkest speel je echte fanfaremuziek, maar ook de laatste hits uit de top 40. Het jeugdorkest repeteert elke donderdag van 18:30 – 19:30 uur in het clubgebouw.

Jeugdopleiding

Enthousiast?
Probeer het in 4 gratis proeflessen!

Heb je interesse in het bespelen van een blaasinstrument? Wij bieden je graag vier gratis proeflessen aan waarin jij kunt ontdekken hoe leuk het is om muziek te maken! Voor de proeflessen krijg je materialen en een instrument van de vereniging in bruikleen.

Kom je een keer bij ons langs?

Enthousiast?
Probeer het in 4 gratis proeflessen!

Kom je een keer bij ons langs?